Friday, June 20, 2014

Upah Buat Assignment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera.

Saya seorang graduan Sains Komputer daripada UNISEL, manakala isteri saya graduan Sains (Biologi) daripada USM. Saya bekerja manakala isteri adalah suri rumah.

Kami telah start mengambil upah ini sejak bulan september 2013. Boleh lihat link ini: Upah buat assignment

Saya mengambil upah buat assignment berkaitan dengan coding terutama c#, vb, c++ atau java programming. C# dan VB programming saya oklah, tapi untuk C++ dan Java, just basic jer.

Manakala isteri saya buat assignment (BM/English) bergantung pada tajuk dan soalan assignment. Isteri saya yang banyak buat sebab assignment BM/BI paling banyak sekali. Saya tak berapa minat untuk mengarang ayat ni. Saya mahir bab coding jer.

Saya tahu ramai yang sedang bekerja dan pada masa yang sama melanjutkan pelajaran sama ada master atau degree. Tambahan dengan hendak jaga anak-anak lagi, mana nak sempat buat assignment dalam 10 hingga 20 muka surat.

Saya dan isteri hanya membantu assignment yang kami rasa boleh buat. Dahulu kami ambil je assignment tidak kira susah atau senang, tapi sekarang ramai repeat customer yang kekadang kami tidak boleh tolak. Yang bayar lebih pun ada. Banyak email yang kami tak sempat reply atau tidak boleh reply dengan cepat disebabkan kesibukan untuk menyiapkan assignment yang banyak.

Pernah ada customer tidak berapa yakin dengan kami sampai mahu dapatkan no telepon untuk kol atau whatsapp. Bila dah kol boleh memerli plak. "boleh buat ke ni" "boleh caya ke ni" haha.. Tapi sekarang sudah jadi repeat customer.. ape daa orang tu.

Kalau hendak bagi testimoni customer memang boleh. Tapi tak perlulah kot.. Saya tahu ramai sangat terdesak sampai tak perlu nak yakin ke tak.

Pernah customer mengadu yang beliau terkena dengan pembuat assignment iaitu budak universiti. Duit da ambil tapi assignment tak siap, last2 tak hantar. Budak tahu lah sengkek, takkan nak pulangkan duit kan..

Tapi kami tak ambil duit dahulu. Deposit pun tak perlu. Nanti da siap, kami akan bagi tahu untuk buat bayaran dahulu. Lepas itu barulah kami bagi assignment itu.

Kami memang komited dengan kerja menyiapkan assignment ini. Sesiapa yang memerlukan bantuan daripada kami bolehlah email ke:

bukucerita2000@gmail.com 
dan attach sekali soalan assignment tersebut.

Insyaallah kami akan bantu anda.

24 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum.. Assigment sejarah boleh bt?email sy boleh?

Unknown said...

kalau ada sesiapa berminat untuk mengupah saya untuk buat assignment sila email saya d saifulmarissa@gmail.com or marissaadeline@yahoo.com :)
Harga blh nego tp depend dgn level of dificulty of the assignment :)

Unknown said...

saya mengambil upah membuat assignment. berpengalaman 5 tahun dalam membuat assignment. Pernah buat untuk pelajar oum, uum,upsi, usm dan uitm. email saya bbatista78@yahoo.com

Mr.MSA said...

Assalam..sy dh htr email assigment sy utk awak tlg buat bg pihak saya...tq ye...:)

Unknown said...

Salam 1Malaysia, saya ada mengambil membuat assignment bg kursus berkaitan dengan Business Management. Berkelulusan Master in Offices System and Management. Juga menawarkan perkhidmatan bagi menyiapkan Research mengikut standard terkini (Boleh follow dari start study until the day nak viva, means complete set dgn presentation slide). Terbuka untuk BM/BI shj..Berminat??Boleh email sy arinamdidris@gmail.com..price boleh nego..:)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Salam.. saya mengambil upah menyiapkan assigment utk pelbagai subjek.. saya juga berpengalaman selama 5 tahun dan mendapat keputusan yg cemerlang stiap sem.. hrga tersangat laa berpatutan.. jika berminat blh email kpd farhainimdyusoff@yahoo.com

Unknown said...


Salam, saya ada menyediakan perkhidmatan membuat assignment dalam bidang Business Management. saya juga boleh membantu anda dalam menterjemahkan bahasa inggeris ke bahasa malaysia dan vice versa.Harga boleh dirunding =) Untuk maklumat lanjut, boleh email saya di hanisaniza0512@gmail.com

Unknown said...

Sy sudah email. Please check it

Unknown said...

Sy sudah email. Please check it

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Penulis AI said...

Perkhidmatan yang berbaloi! Nak cuba amik sub dari kami http://www.upahbuatassignment.com ?

Unknown said...

Assalamamualaikum. Saya mengambil upah buat assignment tidak kira level of difficulties kecuali thesis. Harga saya ambil bawah 100 je tak kira berapa muka surat pun. Boleh whatsapp direct ke 0173260821

gadismawarmerah said...

salam..sesiapa yg boleh buat assignment programming vb.net serial port communication?

Cik Nurul said...

Salam. Saya ada hantar email kepada encik hazrin. Tolong check ye :)

I-Write Membuat Assignment/Thesis said...

Salam
Saya sediakan servis buat assignment biasa, thesis, dissertasi, fyp, journal article, kertas projek dan macam-macam lagi. Pelbagai bidang diterima. Harga berpatutan hasil kerja akan disertakan dengan report Turnitin. Kerja bahasa Inggeris akan dipastikan di check grammar dahulu. Boleh hubungi saya di 0175372472, Nurul Asma, whatsapp atau text message.
Saya pelajar Sarjana jurusan Political Studies tahun terakhir. Terima kasih.

Unknown said...

Osha peringkat Master boleh...?

Annaismail said...

Pls call 0102792509urgent nk buat slide presentations

hahanaktau said...

Masih buat lagi ke?

Unknown said...

saya mengambil upah buat tugasan proposal dan thesiss. tugasan rm80-rm100. proposal rm100, thesis hingga rm300. bayaran lepas siap tugasan. hubungi 013-9804527

Haida said...

assalamualaikum... encik ambil assignment menggunakan software matlab tak?

Unknown said...

Assalamualaikum.. Saya ada email encik dan sertakan sekali attachment untuk soalan.. Boleh ke bantu saya selesaikan?

Ku said...

Saya sudah email please check it

Ku said...

Saya sudah email please check it